Temat specjalny: Oferta serwisowa Festool w szczegółach – serwis marki premium

Festool Service

To, że marka premium musi zachwycać swoich klientów produktami najwyższej jakości, rozumie się samo przez się. Czym jednak byłaby marka premium bez odpowiedniego serwisu i usług dodatkowych czy posprzedażowych? Odpowiedzialność firmy Festool nie kończy się na jakości narzędzi i z tego powodu Festool oferuje pakiet usług „SERVICE all-inclusive“*. Dzięki niemu klient może w pełni skoncentrować się na swojej pracy. Firma dba o swoich klientów również po upływie czasu gwarancji wprowadzając nowe rozwiązania i udoskonalając swoje narzędzia.

Nasza odpowiedzialność nie kończy się na doskonałych narzędziach” mówi Jerzy Januszewski, kierownik serwisu Festool Polska. Nasze narzędzia spełniają najwyższe standardy, dlatego każdego dnia utrzymujemy ten poziom również w serwisie, który postrzegamy jako część naszego pakietu produktowego – dodaje. Naszym celem jest zapewnienie naszym klientom doskonałych usług przez cały okres użytkowania naszych narzędzi. Między innymi dlatego już w 1999 roku wprowadziliśmy trzyletnią gwarancję, co było wtedy novum w naszej branży, a od kwietnia 2013 roku realizujemy wyjątkowy pakiet gwarancyjny Service all-inclusive, który nie ma konkurencji na rynku narzędziowym – kontynuuje kierownik serwisu.

Festool Service all inclusive 02

Zlecenie naprawy online można całkiem wygodnie złożyć z domu. Wystarczy, że Klient jedynie założy jednorazowo bezpłatne konto myFestool.

SERVICE all-inclusive – pakiet gwarantowanych usług od Festool

SERVICE all-inclusive to pakiet czterech usług, które trwają 36 miesięcy od daty zakupu. W tym czasie wszelkie naprawy, łącznie z częściami eksploatacyjnymi, są bezpłatne.* Dodatkowo przez 3 lata urządzenie jest objęte ubezpieczeniem na wypadek kradzieży. Ponadto, Festool zobowiązuje się zapewniać dostępność części zamiennych przez co najmniej 10 lat od czasu zakończenia produkcji. Kolejną zaletą SERVICE all-inclusive jest 15-dniowa gwarancja zadowolenia lub zwrot pieniędzy – testowanie bez ryzyka. „Testowanie oznacza dla nas prawdziwe korzystanie z urządzenia w codziennej pracy“ – podkreśla Jerzy Januszewski. Jeżeli wbrew oczekiwaniom kupujący nie jest zadowolony z produktu, może go po prostu zwrócić. „Postrzegamy Service all-inclusive jako parasol bezpieczeństwa, który wraz z narzędziem przekazujemy w ręce naszych klientów” –  mówi Paulina Wróbel, która w Festool Polska zajmuje się zgłoszeniami do Service all-inclusive. Zaznacza, że „klient nie musi dokupować osobno tych wszystkich usług – są zawarte w cenie narzędzia. Jedynym wymogiem, aby móc z nich korzystać, jest zakup u Autoryzowanego Dystrybutora i zarejestrowanie urządzenia w ciągu 30 dni od daty zakupu na stronie internetowej”.

Festool Service all inclusive 03

Festool zapewnia, że wszystkie naprawione urządzenia opuszczają serwis w nienagannym stanie i są bezpieczne pod względem elektrycznym.

„To prawdziwa przewaga nad konkurencją“ – mówi Jerzy Januszewski. „Nam nie wystarcza zapewnianie wyłącznie napraw na wysokim poziomie. Jako producent klasy premium jesteśmy zobowiązani do oferowania wartości dodanej poprzez usługi, które ułatwiają pracę naszym klientom. Osiągamy to poprzez SERVICE all-inclusive, dzięki któremu użytkownicy mogą w pełni skoncentrować się na swojej pracy, a także poprzez szybką i bezproblemową realizację napraw” – kontynuuje Januszewski.

„Bardzo często zwracają się do mnie klienci, którym zostały skradzione wszystkie, albo prawie wszystkie narzędzia, często warte kilkadziesiąt tysięcy. Ci ludzie pozostają bez narzędzi, a tym samym bez możliwości realizowania zleceń, czyli i środków do życia. Dla wielu z nich jest to prawdziwa tragedia, ale dzięki usłudze Service all-inclusive, w ciągu kilku dni dostarczamy nowe urządzenia, za każde z nich płacą jedynie 400 brutto PLN. Radość i zadowolenie tych ludzi są nieocenione” – mówi Paulina Wróbel. „Niejednokrotnie do samego końca nie wierzą w prawdziwość naszego pakietu Service all-inclusive – parasola bezpieczeństwa, a on naprawdę działa” – dodaje kończąc rozmowę.

Festool Service all inclusive 04

Każde narzędzie, które ma być naprawiane, jest poddawane dokładnej analizie i kontroli.

Serwis Centralny: bezpośrednia naprawa w Festool

Niezawodny serwis naprawczy zawsze był i będzie odgrywał w Festool kluczową rolę. „Projektując nasze elektronarzędzia, staramy się jak najlepiej je przygotować do profesjonalnego użytkowania. Może jednak dojść do sytuacji, w której jakieś urządzenie odmówi posłuszeństwa. Wysyłając uszkodzone narzędzie do naprawy w Festool, możemy mieć pewność, że trafiła w najlepsze ręce“ – mówi Jerzy Januszewski i dodaje po chwili – „W serwisie centralnym Festool doświadczeni i kompetentni specjaliści przeprowadzą naprawę na najwyższym poziomie. To my zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy to urządzenie – to my wiemy najlepiej, jak je naprawić. Jeśli naprawę przeprowadzi Festool, będzie to usługa najwyższej jakości. Klient ma wówczas pewność, że narzędzie jest ponownie doskonale przygotowane do pracy.

Dlaczego Serwis Centralny odgrywa tak ważną rolę? Oto przegląd korzyści napraw w Centralnym Serwisie Festool:Dlaczego Serwis Centralny odgrywa tak ważną rolę? Oto przegląd korzyści napraw w Centralnym Serwisie Festool:

• Kontrola ogólnego stanu narzędzia,
• Naprawa na najwyższym poziomie oraz testy naprawionych narzędzi w warunkach rzeczywistych,
• Oryginalne części zamienne i wykwalifikowany personel,
• Urządzenia naprawcze i kontrolne zaprojektowane specjalnie dla Festool,
• Kontrola bezpieczeństwa elektrycznego potwierdzona certyfikatem,
• Sprawdzenie naprawionego narzędzia w praktyce.

Festool Service all inclusive 05

Naprawy w Centralnym Serwisie Festool po upływie gwarancji

„Nasza odpowiedzialność nie kończy się na doskonałych narzędziach. Nasza odpowiedzialność nie kończy się również po upływie trzyletniej gwarancji” – podkreśla kierownik serwisu. Nawet najlepszej jakości urządzenie potrzebuje od czasu do czasu serwisu naprawczego, a my zachowujemy najwyższe standardy serwisowe zarówno w trakcie trwania gwarancji jak i po jej upływie – dodaje. Rozumiemy naszych klientów i wiemy jak ważny jest dla nich czas oraz sprawne narzędzie gotowe do pracy, szczególnie podczas realizacji ważnego zlecenia. Nikt wtedy nie może pozwolić sobie na przestoje. W celu skrócenia czasu naprawy wprowadziliśmy dwa nowe rozwiązania: możliwość zlecenia naprawy online oraz naprawę do 300 brutto PLN bez konieczności potwierdzania kosztorysu. Oznacza to, że jeżeli koszt naprawy nie przekroczy 300 brutto PLN realizujemy ją automatycznie, bez straty czasu na wysyłanie kosztorysu i oczekiwanie na jego akceptację” – mówi Jerzy Januszewski. „Zlecenie naprawy online działa szybko, łatwo i wygodnie. Klient realizuje je poprzez osobiste konto myFestool, a narzędzie jest odbierane przez kuriera z dowolnie wybranego miejsca, np. z placu budowy czy warsztatu. W momencie gdy jest ponowie gotowe do pracy, dostarczamy je pod wskazany adres wraz z sześciomiesięczną rękojmią na zakres wykonanych prac” – dodaje Januszewski. Bardzo praktyczną usługą przy zleceniu naprawy online jest również to, że Festool na bieżąco informuje klienta o aktualnym statusie naprawy przez SMS lub e-mail. Festool zapewnia, że wszystkie naprawione urządzenia opuszczają serwis w nienagannym stanie technicznym i są bezpieczne. Więcej informacji na temat serwisu Festool można znaleźć na stronie: www.festool.pl/serwis