Nastawienie MEVACO jako producenta i dostawcy blach perforowanych i siatek ciętociągnionych na wysoki poziom usług oznacza, że przedsiębiorstwo ułatwia pracę swoim Klientom. Dlatego w 2014 roku MEVACO wprowadza nowy standard komunikacji z Klientami pod hasłem PROSTA MISJA.
PROSTA MISJA jest wielowymiarowym programem, którego zadaniem jest wskazanie przedstawicielom sektora rzemieślniczego korzyści i zalet wynikających ze współpracy z MEVACO. Szeroki zakres usług świadczonych przez MEVACO ułatwia pracę Klientom przedsiębiorstwa, firmom działającym w branży metalowej.
Czas to pieniądz. Kto dzisiaj nie zna tej pochodzącej z 1748 roku maksymy Benjamina Franklina, jednego z ojców założycieli Stanów Zjednoczonych? To właśnie współczesne realia świata pracy, zdeterminowanego przez globalne powiązania i nieustanne zmiany, potwierdzają słuszność powyższego cytatu. Czy znalazłby się ktoś, kto nie docenia bardziej funkcjonalnych produktów, łatwiejszego dostępu do informacji lub lepiej wykształconych pracowników, którzy wnoszą większą wartość dodaną? Takiego ryzyka nie podjęłoby chyba żadne przedsiębiorstwo, którego celem jest osiągnięcie sukcesu. Opracowany z myślą o potrzebach Klientów bogaty asortyment najwyższej jakości produktów i usług oszczędza czas, a w konsekwencji pieniądze.
MEVACO oferuje swoim Klientom szereg rozwiązań, które gwarantują całkowite bezpieczeństwo, a tym samym pozwalają skoncentrować się na kluczowych zadaniach. Dużym ułatwieniem i oszczędnością czasu jest dla Klientów możliwość szybkiego i elastycznego skomponowania zamawianego produktu na nowej, przejrzystej stronie internetowej MEVACO.
Klient natychmiast otrzymuje – w sklepie internetowym lub przez telefon – wiążącą informację o cenie indywidualnie skonfigurowanego produktu – bez ukrytych kosztów. Podana cena końcowa, która uwzględnia wszystkie koszty cząstkowe (wraz z kosztami dostawy), umożliwia przedsiębiorcy szybkie sporządzenie kalkulacji.
Bezpośrednia informacja o cenie oznacza dla Klientów MEVACO możliwość szybkiego reagowania na otrzymywane przez nich zapytania ofertowe. Zamiast oczekiwania na e‑maile, faksy lub oferty przesyłane pocztą, Klient może wykorzystać zaoszczędzony czas znacznie efektywniej, osiągając nawet wymierne zyski, ponieważ czas to pieniądz. W rezultacie bebeficjentami korzyści związanych z nową formułą serwisu są nie tylko Klienci MEVACO, ale również Klienci wykonawców konstrukcji metalowych.