PROFIX świętuje jubileusz XX-lecia

PROFIX świętuje jubileusz XX-lecia

PROFIX świętuje jubileusz XX-lecia

W piątek, 9 maja na terenie siedziby PROFIX w podwarszawskiej Łomnie odbyły się uroczyste obchody jubileuszu XX-lecia istnienia firmy. Plenerowe spotkanie dla dystrybutorów oraz partnerów handlowych PROFIX poprzedziła konferencja prasowa. Uczestniczył w niej Jarosław Hampel, wicemistrz świata w sporcie żużlowym, ambasador marki PROLINE.

Do Centrum Dystrybucyjno-Handlowego PROFIX, jednego z największych dystrybutorów narzędzi i elektronarzędzi w Polsce, przybyło kilkuset kontrahentów firmy z całej Polski. Goście uczestniczący we wspólnym grillu, mogli zapoznać się również z nowinkami produktowymi na rynku narzędzi ręcznych i elektronarzędzi. Poza rozbudowaną ekspozycją marek własnych PROFIX, swoje stoiska wystawiły między innymi takie marki, jak: Stanley, deWalt, Fiskars, Ekspress czy Juco. Chętni mogli zobaczyć także pojazd serwisowy, sponsorowanego przez firmę PROFIX, teamu BMW Sikora Motorsport.

Uroczystości towarzyszyło spotkanie prasowe dla dziennikarzy. Wzięło w nim udział kilkunastu przedstawicieli mediów lokalnych oraz specjalistycznych. Na konferencji wystąpili członkowie Zarządu Spółki – prezes Krzysztof Sobieraj oraz wiceprezes Mirosław Cichecki. 

  • Założyliśmy PROFIX na samym początku istnienia wolnego rynku w Polsce. Firma rosła razem z rodzimą gospodarką – powiedział prezes Krzysztof Sobieraj.

Przedstawiciele firmy zaprezentowali także założenia nowej komunikacji marketingowej trzech marek należących do PROFIX: PROLINE (narzędzia ręczne), Lahti PRO (odzież ochronna) oraz TRYTON (elektronarzędzia).

W konferencji prasowej wziął udział również Jarosław Hampel, wicemistrz świata w sporcie żużlowym, twarz marki PROLINE. Żużlowiec podkreślił, że narzędzia PROLINE, w które wyposażony jest jego serwis, sprawdzają się nawet w ekstremalnych warunkach, jakie panują podczas zawodów.