Znamy zwycięzców na najlepsze stoiska targowe StandOUT. Budma 2014

Znamy zwycięzców na najlepsze stoiska targowe StandOUT. Budma 2014

Znamy zwycięzców na najlepsze stoiska targowe StandOUT. Budma 2014

Wyłoniono zwycięzców w konkursie StandOUT. Budma 2014 na najlepsze stoisko targowe. W tegorocznej edycji oddano rekordową liczbę głosów. Na 31 stoisk, które znalazły się w finale konkursu StandOUT. Budma 2014 oddano łącznie 3738 głosów. To imponujący wynik i najwyższa liczba głosów w tegorocznych edycjach konkursu. Gratulujemy wszystkim firmom, których stoiska znalazły się w finale konkursu.

Organizator konkursu – portal eXspace.pl docenia dobry design wystawienniczy, podkreśla jego rolę w budowaniu marki, w komunikacji firm. Cieszy fakt, iż StandOUT. zyskuje coraz większą popularność, warto promować firmy, które dbają o wizerunek – z pewnością – nie tylko wystawienniczy.

Zwycięzcami zostali:

  • 1. Miejsce: Izopanel (556 głosów, średnia 4,66)
    Projekt: Adam Muzyczuk, Prezes Izopanel, Realizacja: Izopanel
    Nagroda: Pakiet reklamowy o wartości 20 400,00 zł na portalu 4budowlani.pl 

Stoisko Izopanel

  • 2. Miejsce: OTTIMO Systems Group (486 głosów, średnia 4,61)
    Projekt: BOLD STUDIO Ewa Kosiec, Zabudowa: BOLD STUDIO
    Nagroda: Pakiet promocyjny o wartość 2 500,00 zł na portalu sztuka-wnętrza.pl

Stoisko Systems Group

  • 3. Miejsce: SINEVIA (378 głosów, średnia 3,83)
    Projektant – Miranda Jędrzejowska, realizacja: aBERRY LIFE
    Nagroda: Pakiet reklamowy o wartości 1 700,00 zł na portalu Remontomat.pl

Stoisko Sinevia

  • Wyróżnienie Honorowe otrzymuje stoisko firmy Den Braven
    Projekt i realizacja Agencja Reklamowa ASPE z Poznania] – Bon o wartości 2 500,00 zł na wynajęcie mebli design w Design4rent – największej wypożyczalni oryginalnych mebli design w Polsce.

Stoisko Den Braven


Gratulujemy! Gratulujemy finalistom i laureatom!

StandOUT. to nie tylko konkurs promujący kreacje wystawiennicze. To inicjatywa promująca firmy, które dbają o swój wizerunek na wielu płaszczyznach. Celem StandOUT. jest wzmacnianie świadomości marki w szerokim gronie dzięki interakcji marki z odbiorcą. Finalistom konkursu dajemy szansę na wzmocnienie świadomości marki w gronie: designerów, wystawców, partnerów i klientów wystawców, osób odwiedzających targi, organizatorów wystąpień targowych, mediów branżowych.

o targach Budma 2014 Targi BUDMA dedykowane są: architektom, wykonawcom, handlowcom oraz inwestorom. Podczas największego spotkania branży budowlanej w Europie Centralnej, swoją ofertę zaprezentowało ponad 1000 wystawców, z czego aż 1/3 stanowiły firmy zagraniczne z 30 państw z całego świata. Na targach zaprezentowano około 300 nowości rynkowych. Jednocześnie odbyły się cztery wydarzenia ściśle powiązane z branżą budowlaną: Międzynarodowe Targi Kominkowe KOMINKI, CBS – Budownictwo Sportowe i Rekreacyjne oraz Targi Branży Szklarskiej GLASS. Łącznie teren ekspozycji zajął  około 60 000 m2. Podczas czterech dni, targi odwiedziło niemal 50 000 zwiedzających. Patronat medialny StandOUT. Budma 2014: design4rent.pl // sponsor nagrody 4budowlani.pl // sponsor nagrody Sztuka Wnętrza // sponsor nagrody Remontomat.pl // sponsor nagrody babeczkaa.blox.pl budoskop.pl Forum Budowlane Bud-Forum.pl Szkło i Ceramika